follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

ebm oh... ebm ku..

 EBM.. apa itu ebm? EBM adalah expressed breast milk atau susu perahan.. tapi hari ni tujuan saya bukan nak buat wikipedia tapi nak citer pasal stok ebm saya..
semenjak dua menjak ni saya tak monitor sangat hasil perahan saya.. kalau dulu rajin jugak mengira stok-stok dalam peti ais, dapatla monitor berapa banyak stok yang ada, monitor botol2 stok ada kat mana.. kat rumah ker nurseri ke.. so akhir2 ni.. saya perasan botol nak dibawak ke ofis semakin kurang.. rupa-rupanya peti ais dah penuh dengan stok ebm.. hmmm.. padanlah botol yang ada utk buat stok baru kais pagi makan pagi jer..


 so semalam nak tak nak kena juga membeli stok botol baru sebab saya dah kehabisan botol.. plastik pun dah habis jugak.. dan saya baru perasan freezer saya dah penuh dengan stok susu sampaikan stok makanan pun ciput jer tempatnya..
so fikir punya fikir.. saya pun beli jer la plastik sebab mengenangkan freezer saya yang dah penuh..kalau nak difikirkan beli botol lagi jimat sebab boleh pakai lama. kalau pakai plastik lepas pakai kena buang.. itu la disadvantage plastik ni...


saya suka pakai yang jenis ni sebab dia double zip lock, jadi susu tak mudah keluar unless kita tak tutup dia rapat2.

kat belakang kotak ni ada penerangan sekali cara-cara menyimpan susu perahan & cara memanaskan susu perahan.


inilah bentuk dia kalau kita dah masukkan susu ke-dalamnya



heheheh... itu saja cerita tentang ebm saya.. hehehehh..
alhamdulillah bulan puasa ni hasil perahan saya seperti biasa.. rezeki daripada Allah..
dan tak lupa juga.. usaha utk kekal bertenaga..
esp (energizing soy protein) + performance drink.. nyam nyam ...yummy..
resepi esp saya susu strawberi + esp.. sedap...
sahur minum performance drink.. insyaAllah segar sentiasa.. kekal bertenaga.. hehehhe.. serius cakap ni.. cuba la try kalau tak percaya.. hehehehehhe

adik beradik di bulan puasa pd + esp

ingin membeli vitamin & mendapat khidmat konsultasi percuma ? hubungi saya di 014.888.4894 atau email di ladysuerauf@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...