follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Kebaikan ZINC untuk Lelaki dan Wanita


Ramai orang tak tahu kepentingan Zinc. Zinc secara amnya baik untuk sistem imun badan kita, mempercepatkan penyembuhan luka, menggalakkan keupayaan seksual lelaki, mencegah masalah prostat, baik untuk deria rasa dan bau dan bagus untuk ketajaman minda. Zinc sesuai diambil untuk pengambilan jangka panjang.


Mari kita lihat lagi apa KEBAIKAN ZINC yang utama :
  • mengaktifkan 200 jenis enzim - zinc dapat mengaktifkan lebih 200 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja.
  • membentuk kolagen - membantu pembentukan protin dan kolagen untuk pertumbuhan, perkembangan kulit, kuku dan organ.
  • membantu merawat diabetes - membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin dan seterusnya membantu merawat diabetes.
  • meningkatkan sistem imun - meningkatkan sistem imun badan dengan pengeluaran T-Cell untuk menentang kanser dan menghalang jangkitan penyakit.
  • mempercepatkan pemulihan luka - dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan, memperbaiki alergi dan radang pada kulit.
  • memperbaiki masalah prostat - melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh keadaan kerap kencing. kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat dalam kadar 70%
  • merangsang kemampuan seks lelaki - pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, meninggikan kiraan sperma, menjadikan sperma lebih sihat dan berkualiti dan keupayaan seks yang bertenaga.
  • ovulasi wanita - wanita memerlukan zinc utk ovulasi. zinc juga membantu pengucupan uterus dan mengembalikan daya ketahanannya.
  • memperbaiki radang kulit - pengambilan zinc yang konsisten membantu untuk memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat. jerawat yang teruk seperti bernanah dan luka perlulah mengambil zinc untuk memulihkan kulit dan menyembuhkan luka kesan daripada jerawat tersebut.
  • mengekalkan deria bau - zinc diperlukan untuk mengekalkan deria bau yang sihat.
Kekurangan zinc yang ketara dapat dilihat pada bintik putih dikuku. bintik putih dikuku adalah tanda kekurangan zinc yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan.



Berminat??
Boleh hubungi saya untuk pembelian produk dan menjana pendapatan.
Lady Sue Rauf
sms.whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
Instagram : almarivitamin

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...