follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Omega untuk sel-sel otak anak-anak berhubung

Omega guard adalah diantara suplemen favorite saya. Dari sebelum mengandung, masa mengandung, masa berpantang, dah habis pantang sampai sekarang memang tak pernah tinggal. Secara ringkasnya Kebaikan Omega untuk ibu mengandung, berpantang dan menyusukan bayi:


  • membekalkan khasiat EPA & DHA untuk perkembangan otak dan mata bayi semasa dari dalam kandungan lagi. Boleh diteruskan pengambilan selepas melahirkan anak.
  • image : credit to Google
  • Omega Guard juga boleh diberikan kepada anak-anak sejak mereka berusia setahun lagi. hasil daripada pengambilan Omega membantu untuk menyokong perkembangan mental mereka membantu sel-sel otak mereka akan berhubung. Hasil daripada pengambilan Omega jugak kanak-kanak atau student lebih fokus dan mudah ingat apa yang mereka belajar.
  • membantu ibu untuk rasa 'panas' dalam berpantang. Jadi badan takder la sejuk-sejuk dan tak mudah masuk angin. ️klik sini untuk khasiat SET PANTANG SHAKLEE.
  • membantu ibu-ibu untuk menurunkan berat badan dengan menyingkirkan lemak jahat yang tidak diperlukan oleh badan. ️ 
  • membantu untuk menguatkan daya ingatan dan mencegah masalah lupa-lupa maklumlah lepa beranak banyak urat putus. 
  • Meningkatkan kadar metabolisme badan


Banyak lagi khasiat OMEGA GUARD shaklee ni. Bukan sahaja sesuai untuk ibu-ibu tetapi kanak-kanak dan kaum lelaki pun boleh mengambil Omega Guard ini.



Berminat?? Boleh hubungi saya untuk pembelian produk dan menjana pendapatan.
Lady Sue Rauf
sms.whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
Instagram : almarivitamin

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...