follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Promosi Februari 2015 - Tulang kuat Bak Superman, Gula-gula sihat untuk Kanak-kanak

Anda semua mesti tak sabar nak tahu apa promosi bulan Februari 2015 ni kan. Yang bestnya, bulan ni kita ada 4 produk yang ada promosi istimewa. Memang sesuai sangat dengan musim perayaan kan. Maklumlah musim perayaan ramai yang suka bercuti, jenjalan tengok tempat orang, mesti banyak berjalan kan. Kadang-kadang bila banyak sangat berjalan, kaki jadi lenguh, lutut jadi sakit. Jadi promosi bulan Februari ni memang awesome la untuk kaki jalan, backpacker, mak ayah, traveller dan yang seangkatan dengannya.




Promosi Awesome Februari kita ada :
  1. Ostematrix - sumber kalsium terbaik anda. Lebih baik daripada minum susu segelas. Dilengkapi dengan Vitamin D & Magnesium untuk meningkatkan lagi penyerapan kalsium dalam badan anda. Kalau kaki lenguh, badan rasa penat, lutut rasa sakit, saya cadangkan anda amalkan Ostematrix sebelum tidur. InshaAllah bangun pagi esok rasa segar jer. Sesuai jugak untuk mak ayah kita yang sering sakit lutut dan tak boleh nak solat berdiri.
  2. Vitalea - multimineral & multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Menyokong keperluan nutrisi harian anda. Must have item in your supplements list. Vitalea ni antara signature produk shaklee. 
  3. Advance Joint health tablet - menyokong kekuatan tulang dan sendi. Sesapa yang ada masalah lutut, sendi, kaki ini produk yang sesuai untuk anda. Boleh diambil bersama ostematrix shaklee. Advance Joint Health Tablet (AJHT) juga membantu untuk melegakan radang pada sendi dan memberi 'kusyen lembut' supaya melancarkan pergerakan antara sendi.
  4. Vitalea for Children- di atas sambutan yang menggalakkan bulan lepas, jadi promosi vitalea for children dilanjutkan bulan ini.. Sesuai utk kanak-kanak dan golongan yang susah nak telan tablet. All nutrients in one tablet dan berperasa anggur.Vitalea for Children ini dah ditambah baik formula dia dan makanan tambahan lengkap untuk kanak-kanak sebab ada kalsium

Berminat?? Boleh hubungi saya untuk pembelian produk dan menjana pendapatan.
Lady Sue Rauf sms.whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
Instagram : almarivitamin

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...