follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Tips Perut Kempis dalam masa seminggu boleh pakai jeans lama

Nak tahu tips untuk kempiskan perut tak ?? dalam masa seminggu boleh hilang sehingga 2 inci.

Lepas habis berpantang, rasa macam lambat sangat perut nak kempis. Cuba sarung jeans lama, masih tak muat. frust jer bila dah sarung, masih stuck kat perut. Lepas tu saya try tukar rutin pengambilan omega & lecithin saya. Sebelum ini saya tak konsisten. Jadi bila saya konsisten ambil omega, lecithin & alfalfa, saya nampak perubahannya. Dalam masa seminggu saya dah hilang 2 inci dan dah boleh sarung jeans lama saya. Alhamdulillah happy sangat.
Caranya senang jer.. setiap hari saya ambil 10 biji Alfalfa, 6 biji Omega & 6 biji Lecithin.
Disamping tu juga saya detox dengan Herblax secara mingguan. 
Saya ambik Omega bukan sahaja untuk turunkan berat badan tetapi untuk kuatkan memori juga. Di samping tu, kesan baik daripada Omega jugak dapat kat baby sebab saya menyusukan bayi. Secara tak langsung baby akan dapat sumber EPA & DHA untuk perkembangan mental mereka.

okay, nak tahu tak bagaimana Omega Guard, Lecithin & Alfafa membantu untuk kempiskan perut ??

Omega Guard - membantu untuk membakar lemak-lemak yang tidak diperlukan oleh badan. Omega juga membantu untuk menyingkirkan kolestrol jahat yang menjadi punca penyakit seperti darah tinggi. Omega juga membantu untuk mengelakkan risiko penyakit darah tinggi, strok, serangan sakit jantung.
Lecithin - membantu untuk memecahkan lemak kepada molekul kecil supaya mudah untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu Lecithin juga elok untuk pelajar kerana ia membantu untuk menguatkan memori.
Alfalfa - sebagai sumber fiber untuk menyerap lemak-lemak yang telah dipecahkan dan disingkirkan daripada badan kita. Alfalfa juga membantu untuk menyingkirkan toksin yang menjadi punca penyakit. Selain itu, alfalfa membantu untuk rasa lebih kenyang. Alfalfa ni jugak banyak kebaikan lain seperti membantu wanita dalam masalah keputihan, bertindak sebagai kacip fatimah untuk wanita. Kalau nak tahu apa lagi kebaikan Alfalfa dalam kehidupan 'bersuami isteri" jemput baca post saya yang terdahulu Rahsia Alfalfa Complex
Herblax - membantu untuk detoks dan menyingkirkan toksin yang melekat di usus. Disarankan untuk detoks sekurang-kurangnya seminggu sekali atau sebulan sekali.




Berminat?? Boleh hubungi saya untuk pembelian produk dan menjana pendapatan.
Lady Sue Rauf whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
IG : almarivitamin


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...