follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Tips hamil dengan GLA Complex Shaklee semudah ABC

Kalau anda nak tahu, ramai wanita suka GLA Complex bukan sahaja untuk kecantikan tetapi ia juga mengandungi seribu satu kebaikan. Disamping untuk kecantikan kulit, rambut dan kuku, ia juga membantu mengawal masalah sengugut. Untuk tahu lebih banyak lagi tentang kebaikan GLA Complex, anda boleh baca post terdahulu di link ini Kebaikan GLA Complex


GLA Complex juga mampu meningkatkan kesuburan seseorang wanita. Sekiranya anda mengalami masalah period yang tidak stabil setiap bulan, digalakkan anda untuk mengambil GLA Complex setiap hari untuk menstabilkan masalah period anda. Teruskan pengambilan sehingga kitaran period anda kembali kepada normal. Bagi pengambilan GLA Complex untuk hamil pula, caranya agak berbeza. Anda perlu mengambil GLA Complex pada hari pertama anda datang bulan sehingga hari ke 14 atau 15. Kenapa hari ke 14 atau ke 15? Ini kerana hari ini adalah hari paling subur ataupun hari ovulasi. Untuk mengetahui lagi bagaimana hendak tahu tentang kitaran kesuburan wanita, anda boleh baca artikel daripada Doktor Zubaidi tentang kitaran kesuburan di sini http://bit.ly/1osZi6T .
Disamping itu, anda juga boleh membeli Ovulation Predictor Kit di farmasi untuk mengetahui bilakah tarikh subur anda.

Adakah dengan mengambil GLA Complex sahaja sudah memadai untuk hamil? Sejujurnya ia adalah atas usaha kita sendiri. Kita hanya merancang tetapi TUHAN yang menentukan segalanya. Mengikut daripada testimonial sendiri dan pelanggan saya, ramai yang mengambil GLA Complex berjaya hamil. Ada yang dengan sekali pengambilan sahaja sudah hamil dan ada juga yang mencuba berkali-kali. Yang penting jangan putus asa.

Jangan risau, setiap pembelian daripada saya akan disertakan konsultasi khas cara-cara pengambilan untuk hamil. Sekiranya saya lupa, tolong ingatkan.

Apa yang penting, kita perlu berusaha. Golongan suami pun perlu berikan sokongan moral kepada si isteri. apa yang penting ... kerjasama!!

Sempena bulan Ogos bulan kemerdekaan ini, dapatkan GLA Complex promosi beli 6 percuma 1. Nak 1 sahaja pun boleh. takder masalah.



Berminat?? Boleh hubungi saya untuk pembelian produk dan menjana pendapatan sampingan.
Lady Sue Rauf
sms.whatsapp : 014.888.4894 | emel : ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
Instagram : @almarivitamin

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...