follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Berpantang mudah dengan SHAKLEE

Pernah berpantang dengan vitamin? Jika belum anda pasti teruja untuk mencuba suplemen SHAKLEE untuk berpantang. Kenapa suplemen untuk berpantang Shaklee sangat best? Sebab ia sangat mudah untuk diambil dan kesannya badan cepat pulih dan bertenaga.Disamping itu ia tidak panas seperti jamu dan selamat untuk ibu menyusukan anak. Susu badan pun meriah, anak pun membesar dengan sihat.

Berpantang dengan Shaklee terdiri daripada suplemen seperti :

B Complex - membantu untuk memberikan tenaga kepada ibu-ibu yang banyak kehilangan tenaga selepas bersalin. Disamping itu, B Complex mengekalkan mood yang baik dan meredakan tekanan kerana ia membantu dalam kestabilan urat saraf & pemikiran.B complex juga membantu dalam penyusuan baik yang mana mood yang baik dan badan yang bertenaga mampu untuk menghasilkan aliran susu yang baik. Bak kata orang,"badan yang sihat mood yang ceria..susu tak segan nak keluar" B Complex sesuai dijadikan vitamin wajib sebab ia membantu meredakan stress dan memberikan tenaga.

Vitalea - dilengkapi dengan zat besi membantu untuk penghasilan sel darah merah. Ibu-ibu selepas bersalin banyak kehilangan darah, jadi vitalea berupaya badan ibu kekal bertenaga. Vitalea juga membantu ibu-ibu dalam penyusuan

Zinc - membantu dalam penyembuhan luka, bukan luka luaran sahaja tetapi luka dalaman. Zinc bukan sahaja bermanfaat kepada ibu-ibu yang melahirkan anak secara caesarean tetapi juga bagi ibu-ibu yang bersalin secara normal. Zinc juga membantu dalam mengatasi masalah keguguran rambut selepas bersalin. Zink juga membantu untuk meningkatkan sistem imun badan kita.

Vitamin C - suplemen antioksidan yang membantu dalam pembentukan antibodi badan. Membantu penghasilan collagen untuk penyembuhan luka dan kecantikan kulit. Vitamin C juga membantu dalam meningkat sistem imun badan.

Alfafa- mempunyai 1001 kebaikan terutamanya kepada golongan wanita.Alfafa memang terkenal sebagai salah satu makanan untuk milk booster.Disamping itu, alfafa juga membantu merawat keputihan dikalangan wanita dan mengatasi masalah keintiman seperti miss v kering, kegatalan. Alfafa juga membantu mengatasi masalah sakit-sakit pinggang & lenguh-lenguh. Masalah ini mungkin terjadi akibat postur badan yang tidak betul semasa menyusukan bayi.



Pendek kata, set berpantang Shaklee bukan sahaja membantu anda dalam berpantang tetapi membantu ibu-ibu dalam penyusuan. Dengan set pantang Shaklee badan bertenaga, luka jahitan cepat pulih, penyusuan menjadi mudah, malah ada yang dapat bonus wajah berseri-seri. Itu yang seronoknya berpantang dengan Shaklee nih.

Set di atas anda boleh juga add on suplemen lain seperti :

ESP - Energising Soy Protein, yang membantu untuk pemulihan sel-sel badan yang rosak, menambahkan tenaga & membantu ibu-ibu dalam penyusuan. ESP pun salah satu suplemen milk booster yang digemari ibu-ibu.
Lecithin - untuk pecah lemak, turunkan berat badan & loss inch, kecerdasan otak.
Omega Guard - sama seperti fungsi Lecithin, membantu ibu-ibu untuk lose weight disamping membekalkan khasiat Omega, EPA, DHA kepada bayi melalui penyusuan untuk perkembangan otak bayi.
Ostematrix - membantu membekalkan kalsium untuk kesihatan tulang, gigi & gusi. Ini juga membantu ibu-ibu dalam penyusuan.
GLA Complex - membantu menstabilkan hormon ibu-ibu selepas bersalin, membantu masalah-masalah seperti sindrom pra haid, masalah kesuburan, kitaran haid. menambahkan keserian wajah, kuku & rambut.

Jom berpantang dengan Shaklee.. Mudah. Anda pasti berpuas hati.

Berminat?? boleh hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa.
Lady Sue Rauf 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...