follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

sayangi tulang anda..

sayangkah kita dengan tulang kita?
mugkin kita akan lebih memberi perhatian kepada kulit wajah kita.. menjaga bentuk badan kita tapi tulang kita juga tidak kurang pentingnya.



tulang kita juga perlu di jaga dan diberi perhatian supaya masalah tulang seperti tulang rapuh (osteoporosis), tulang menyusut, sendi menjadi haus dan sakit dan sebagainya dapat dicegah terlebih awal. 
Mesti anda semua pernah melihat iklan di televisyen berkenaan dengan iklan susu yang mencadangkan kepada kita untuk mengambil kalsium dalam diet seharian kita. mesti anda juga teringat dalam iklan tersebut ada menunjukkan bahawa tulang kita menyusut hampir setiap tanpa kita sedari.

Golongan wanita adalah golongan yang berisiko dua kali ganda untuk menghidapi masalah tulang ini berbanding lelaki.
Mungkin faktor seperti bersalin, menyusu anak, memakai kasut tumit tinggi adalah faktor kepada masalah ini.

Saya pernah menjalani ujian kesihatan tulang yang diadakan percuma, daripada ujian tersebut di dapati kalsium di dalam badan saya kurang dan saya dinasihati untuk mengambil makanan tambahan berunsurkan kalsium di dalam diet seharian saya. 
{Anda boleh semak di mana BONE HEALTH CHECK ini diadakan berdekatan dengan lokasi anda di sini http://www.anlene.com.my/bhc/}

Saya bukanlah jenis yang suka minum susu.. especially yang bancuh.. kalau beli sekotak susu lama nak tunggu saya habiskan.. jadi alternatif yang ada adalah pengambilan suplemen kalsium.

cadangan daripada Shaklee adalah berikut:

image credit to Shaklee Today

kepada yang ingin mencuba suplemen berunsurkan kalsium daripada Shaklee, anda boleh mencuba Ostematrix kerana saya juga amalkannya. Ostematrix selamat dimakan oleh ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anak, ibu bapa kita juga boleh amalkan ostematrix ini.
Ostematrix ini berbeza daripada suplemen kalsium lain yang ada di pasaran kerana ostematrix ini dilengkapi kalsium, vitamin D, magnesium, boron, zink, kuprum & mangan. Harganya juga sangat berpatutan.

Image credit to shaklee today

Ostematrix ini bukan sahaja sesuai diambil untuk keperluan kalsium di dalam diet, malah ostematrix ini juga dapat membantu untuk mengatasi masalah keletihan, sukar tidur, kerap sakit kepala, tumit pecah dan sebagainya. Sesetengah bf mommies juga memilih untuk mengambil ostematrix di dalam diet mereka bagi membantu mereka dalam penyusuan anak atau dalam erti kata lain sebagai milk booster.
Cubalah Ostematrix Shaklee hari ini, anda pasti rasakan perbezaannya!!


untuk mendapatkan produk Shaklee, boleh hubungi saya di ladysuerauf@gmail.com atau sms 014.888.4894
pembelian juga boleh di buat di cawangan Shaklee berdekatan anda dengan menggunakan id saya : 860721

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...