follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Saya nak cantik .. cabaran 30 hari

ha.. tengok tajuk.. mesti mata bersinar-sinar kan..

apa kata try set kecantikan extravaganza ini..

klik saya untuk besarkan

apa yang terkandung di dalam set ini adalah :
  • Vitamin B Complex - membantu memberi tenaga & mengurangkan stress & bertindak sebagai penenang. Membantu untuk meningkatkan sistem pertahanan badan. Kekurangan B6 di antara punca jerawat.
  • Vitamin C - mencegah kelenjar daripada rosak & berdarah. Penting untuk pembentukan kolagen dan bertindak sebagai anti-oksidan. Vitamin C Shaklee bertindak mengikut perlepasan masa.
  • Vitamin E - membantu untuk merawat parut jerawat, boleh dijadikan sebagai masker atau disapu pada muka. Membantu untuk mencantikkan & melembutkan kulit, menstabilkan hormon. Vitamin E Shaklee lengkap dengan Selenium
  • GLA Complex - membantu untuk memulih kulit rosak, menguatkan kuku & rambut, menjadikan kulit sihat & berseri-seri. Membantu mengawal & mengatur kitaran haid, sangat sesuai utk mereka yang selalu mengalami masalah period tidak teratur, senggugut setiap kali datang bulan. Memperlahankan proses penuaan.
Set di atas sangat sesuai untuk golongan wanita dari peringkat remaja hingga dewasa. Bagi wanita yang mengalami masalah jerawat dan masalah setiap kali datang bulan, ini sangat sesuai untuk anda. Tidak lupa juga bagi yang ingin mengekalkan keremajaan kulit walaupun tiada masalah kulit, set ini sangat sesuai untuk anda.
Bagi yang bakal naik pelamin, apa kata anda cuba set ini untuk menambah keserian wajah anda luaran & dalaman. Ramai maklumbalas daripada customer pengambilan vitamin sebelum meniti hari bahagia sangat-sangat membantu mereka  lebih-lebih lagi dari segi tenaga & keserian wajah.:)

Perlu diingatkan juga pemakanan suplemen tambahan haruslah diambil secara konsisten untuk mendapat hasil yang memuaskan.Ini kerana pengambilan suplemen tambahan mampu menampung kekurangan diet harian kita.

Bagi yang ingin mencuba.. cuba anda ambil cabaran 30 hari ini untuk mendapatkan kecantikan yang anda ingini. Yang pasti harga istimewa untuk anda. Set di atas boleh juga dibeli secara berasingan.

Berminat boleh hubungi saya, Lady Sue di ladysuerauf@gmail.com atau 014.888.4894.
Anda boleh juga temui kami di facebook.com/almariivitamin.
Boleh like sekali fan page tersebut. Fans yang bertuah akan mendapat hadiah istimewa daripada Almari Vitamin.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

2 comments:

  1. Kmk mk coba set nak k bakal pengantin tok..Nak ney kah ow..Mun kmk maok nak k seri wajah n langsing,apa perlu mek ambik?

    ReplyDelete
  2. dear, sri wajah blh ambik set diatas & tambah lecithin.. email kamek dear.. ladysuerauf@gmail.com or sms 014.888.4894

    ReplyDelete

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...