follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

NUTRIFERON – FIRST AID KAMI SEKELUARGA

Hujung minggu yang lalu, kami sekeluarga berpeluang meluangkan masa dengan ibu saya yang tercinta. Dah setahun lebih dah tak jumpa my mom tu. Macam jauh sangat Semenanjung & Sarawak tu kan. Nak dijadikan cerita, minggu sebelumnya pun ibu mertua saya datang menziarahi kami sekeluarga. Memang dua minggu berturut-turut kami anak beranak meluangkan masa dengan keluarga tercinta, berjalan sini sana sehingga lewat malam. Anak-anak pulak Alhamdulillah nasib baik tak meragam. Dah balik atok nenek diorang barulah tunjuk symptom tak sihat. Macam tau-tau jer kan. Si Marissa dah tunjuk symptom batuk-batuk, si Hadeef pulak dah tunjuk symptom sakit mata. Dalam hati saya… ooo ni tak boleh jadi ni.. kena prevent cepat-cepat sebelum melarat. Nasib baik stok nutriferon memang ada kat rumah. Jadi untuk Marissa saya bahagikan nutriferon tu kepada 4 bahagian dan masukkan ke dalam minuman dia setiap pagi. Alhamdulillah, batuk Marissa pun tak melarat. Untuk si Hadeef pulak saya sendiri ambil 1 sachet sehari dan menyusukan dia seperti biasa. Alhamdulillah sakit mata sembuh dalam 2 hari dan tak melarat. Bukannya apa, kalau dulu saya serik setiap kali Marissa batuk dan melarat mesti kena ambik nebulizer, jadi sekarang ni Alhamdulillah saya ada teman baik saya iaitu Nutriferon.


Alhamdulillah juga, dah lama rumah kami tiada stok paracetamol atau ubat-ubat lain. Kalau dah terpaksa barulah pilihan terakhir untuk berjumpa doktor dan ambil ubat. Kalau rasa batuk, selsema, sakit tekak cepat-cepat ambik nutriferon. Kalau nutriferon takder vitamin c & zinc pun layan. Kalau rasa pening-pening kepala cepat-cepat telan b complex & ostematrix. Kalau period pain ambik gla complex. InshaAllah akan cuba sedaya upaya untuk bebas drug.
Berbaloi untuk memiliki Nutriferon di rumah. Malahan boleh dibawa ke mana-mana especially time travelling. 1 kotak ada 30 sachets dan sesuai untuk seisi keluarga. Nutriferon terbaik untuk meningkatkan sistem imun badan kita. Boleh diambil seminggu sekali dan setiap hari jika perlu. Bagi individu yang sering sakit-sakit, demam-demam boleh cuba ambil nutriferon untuk kuatkan sistem imun badan anda. Sangat berbaloi..


Berminat?? boleh hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa.
Lady Sue Rauf 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...