follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Nutriferon legakan demam, batuk, selsema dan kuatkan sistem imun badan



Dulu tak ambik port sangat pun pasal Nutriferon ni, tapi sejak kenal dengan Nutriferon dah jadi best friend pulak & memang wajib ada kat rumah. Kalau saya cerita kat customer yang Nutriferon ni boleh legakan demam, batuk & selsema even asma pun mesti ramai yang tak percaya & akan cuba cari alternatif lain. Tapi once customer saya dah cuba ramai yang suka dan mengaku yang Nutriferon ni memang best.
Saya cuba Nutriferon ni sejak Marissa berumur 1 tahun lebih. Dulu Marissa selalu kena selsema, batuk & wheezing bagai siap kena ambik nebulizer. Pantang batuk selsema sikit saya mesti risau giler lagi-lagilah si Marissa ni memang susah sangat nak makan ubat.Then satu hari tu saya cuba berikan dia Nutriferon sebab dia tengah batuk dan selsema. Untuk 2 - 3 hari tu memang saya gunakan Nutriferon dan juga Omega Guard semata-mata. Ubat klinik memang tak sentuh langsung sebab nya Marissa memang susah sangat nak makan ubat.Alhamdulillah wheezing dia berkurangan, batuk & selsema pun semakin sembuh dan yang penting saya tak terseksa tengok dia kena ambik gas nebulizer tu sebab memang tak payah nak ambik pun. Saya teruskan terapi Nutriferon sehinggalah batuk & selsema dia betul-betul sembuh. Sejak tu saya memang sentiasa ada stok Nutriferon di rumah. Kalau ada tanda-tanda batuk & selsema, saya memang akan terus berikan Marissa & Hadeef Nutriferon untuk redakan batuk, demam & selsema mereka. Tapi kalau dah melarat kena jugak bawak jumpa doktor so that kita ada second opinion kot la ada masalah lain kan.Tapi Alhamdulillah, honestly saya kata, Nutriferon memang banyak membantu kami sekeluarga. Pengalaman daripada Marissa membuatkan saya lebih berpengalaman untuk handle masalah sebegini dengan Hadeef. Lagipun Nutriferon ni boleh diambil seisi keluarga dan 1 kotak tu ada 30 sachets dan boleh pakai lama. Untuk hari-hari sihat Nutriferon boleh diambil secara mingguan untuk menguatkan sistem imun badan kita. Untuk yang sering demam-demam, saya memang sarankan untuk dapatkan Nutriferon ini membina sistem imun badan kita.


Nutriferon ni secara amnya adalah untuk menguatkan sistem imun kita dengan menggalak interferon semulajadi dalam badan supaya mendorong sel-sel imun lain untuk membunuh patogen . Diantara bahan yang terkandung dalam Nutriferon adalah biji labu, biji plantago, bunga japanese honey suckle & bunga safflower. Ia juga berbentuk granul dan dipaket dalam sachets yang kecil dan boleh di bawa ke mana-mana sahaja. Sesuai dibawak masa bercuti, balik kampung dan sebagainya.

Tips : untuk anak-anak atau orang dewasa yang sering mengalami masalah batuk, selsema, berkahak, asma dan lelah anda boleh gabungkan Nutriferon + Omega Guard + Vitamin C untuk meningkatkan lagi sistem imun anda.


Berminat?? boleh hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa.
Lady Sue Rauf sms.whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...