follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

10 SEBAB KENAPA RAMAI ORANG SUKA SANGAT DENGAN SHAKLEE NI.

 Ramai yang tanya saya kenapa sekarang ni ramai sangat orang jadi ahli Shaklee.. well boleh dikatakan sana sini orang bersembang tentang Shaklee.. ha.. kalau nak tahu apa sebabnya.. cuba baca 10 sebab di bawah. actually banyak lagi sebab kenapa orang suka.. tapi ini adalah top 10 reasons la.. kalau tak percaya.. cuba tanya dengan pengedar Shaklee yang lain.. saya pasti mereka akan bagi jawapan yang sama..

10 sebab kenapa ramai orang suka sangat dengan SHAKLEE nih adalah :

1.Nak daftar ahli sangat mudah dan murah iaitu RM 65 sahaja (tidak termasuk kos pos untuk member kit). Keahlian pula seumur hidup. Tak perlu modal besar, tak perlu nak buat loan bank, tak perlu nak beli stok bagai.
2.Bila jadi ahli, kita dapat diskaun untuk produk-produk dia dalam 15-20%. Lepas tu, setiap bulan ada promosi produk yang kita boleh dapatkan dengan harga yang sangat murah dan berbaloi.
3.Kalau dah jadi ahli terpulang kepada kita, samaada nak jadi ahli untuk makan sendiri atau nak buat bisnes sambil-sambil tambah kewangan keluarga pun boleh.
4.Shaklee pulak ada banyak killer product dan pelbagai set kesihatan untuk semua golongan umur dari kecik sampai la besar. Contohnya Shaklee ada set kecantika, set mengandung, set kurus, set berpantang, set kanak-kanak, set kesuburan dan macam-macam set lagi yang ada.
5.Shaklee pulak sentiasa ada jaminan untuk produknya kerana Shaklee ada pusat research dia sendiri. Sebelum nak hasilkan produk, team R&D Shaklee akan study betul-betul, dapatkan paten, dapatkan sijil halal bagi menjamin kualiti produknya.
5.Shaklee yang dah 50 tahun bertapak sangat mementingkan penggunanya terutama sensitiviti orang Islam. Sijil HALAL akan dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America http://www.isaiowa.org/) yang mana sudah diiktiraf oleh pihak JAKIM.Jadi gunakan Shaklee tanpa was-was
6.Bagi yang ingin serius berbisnes dalam SHAKLEE, sistem marketingnya sangat adil dimana semua orang mempunyai peluang sama rata untuk berjaya dalam Shaklee. Semua ada peluang untuk menjana kewangan 2 angka, 3 angka, 4 angka, 5 angka malah 6 angka pun ada. Dalam sistem Shaklee tiada istilah dowline mengkayakan upline ini kerana downline pun boleh mencapai pangkat yang lebih tinggi daripada upline-nya.
7.Shaklee menawarkan 3C kepada ahlinya yang layak iaitu  CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION atau percutian dalam negara atau luar negara. Alhamdulillah saya sendiri sudah merasa ketiga-tiga C ini. Bagi yang layak, cash & car bonus akan diperolehi setiap bulan manakala Convention atau percutian diadakan setahun sekali. Bagi yang beragama Islam, percutian Umrah juga ditawarkan kepada yang layak.
8. Selain itu juga, banyak jugak insentif lain yang ditawarkan kepada pengedar Shaklee yang sah dan layak. Insentif selalunya berbentuk cash bonus, product voucher dan lain.
9. Shaklee jugak menyediakan latihan, bengkel, kelas-kelas nutrisi kepada pengedarnya yang sah. Setiap bulan Shaklee akan mengadakan latihan di negeri-negeri berlainan di Malaysia.
10. Dan yang paling penting, support group yang istimewa especially sesiapa yang jadi ahli di bawah jaringan kami akan ada access kepada support group yang SUPER ISTIMEWA yang mana ramai orang teringin nak masuk. Ini kerana support group ini memainkan peranan penting kerana dalam jaringan kami banyak tips-tips menarik, rahsia kejayaan untuk mengembangkan lagi bisnes Shaklee dikongsikan bersama. Dan tips ini adalah eksklusif yang mungkin tiada dalam jaringan yang lain.

Ini adalah diantara 10 sebab kenapa ramai sangat orang suka dengan Shaklee sekarang. Boleh dikatakan fenomena Shaklee. Dan kebanyakan yang jadi ahli sangat tertarik kepada keberkesanan produk dan marketing plannya yang sangat adil. Bersedia untuk mengubah kehidupan anda?? Dengan Shaklee pasti ada jalan untuk anda.. ramai yang dah berjaya dan terbukti, pasti ada rezeki untuk anda juga.

Berminat untuk mendaftar jadi ahli?? boleh hubungi saya
Lady Sue Rauf sms.whatsapp : 014.888.4894 | ladysuerauf@gmail.com
facebook : Lady Sue Rauf
facebook page : ALMARI VITAMIN
Instagram : ALMARIVITAMIN

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...