follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

breastfeeding supplement.. & health care..

 ini adalah entry daripada personal blog saya  http://ladysuerauf.blogspot.com/2011/06/supplement-shaklee-breastfeeding-set.html .. saya copy & paste di blog almari vitamin utk rujukan pembaca almari vitamin

shaklee bukan sekadar suplemen...


a friend of mine suggested me to take this supplement.. benda yang baik harus dikongsi bersama..
product shaklee.. di samping untuk kesihatan tubuh badan - sangat sesuai juga untuk breastfeed mommies..
dijual dalam bentuk trial pack - memudahkan kita untuk membeli dan boleh di bawa ke mana-mana sahaja..

di dalam trial pack set breastfeeding ni terdapat 4 vitamin utama iaitu vitamin b complex, alfafa, vitalea & vitamin c.


boleh baca review lebih lanjut tentang supplemen ini di http://vitaminsemulajadi.com/

sekarang ni dah masuk 3 minggu saya try supplemen ni.. so far ok.. alhamdulillah..
sebelum ni saya memang ada ambil vitamin b complex, vitamin c & spirulina tetapi jenama lain..
tapi kalau compare tu shaklee ni dalam masa seminggu perubahan ketara yang paling saya nampak adalah saya dah kurang bersin / selsema di pagi hari.. ekzema marissa pun dah semakin berkurangan..
salah satu sebab selain daripada manfaat vitamin tu sendiri kelebihan dia adalah packaging kot..
mungkin dengar cam lawak jer kan.. tapi sebab dia dah pack siap2 dalam trial pack jadi kita pun macam lebih berdisiplin nak makan..
selain tu perubahan ketara yang lain adalah susu saya lebih pekat dan berwarna krim sedikit berbanding biasa

susu perahan ketika saya tidak mengambil supplemen shaklee
the difference...
itu sahaja yang saya boleh kongsikan.. kesan mungkin berbeza mengikut tubuh badan masing-masing.. mengikut info dr pn lyna.. sesetengah orang mungkin akan mengalami healing crisis seperti sakit kepala, sakit pinggang dan sebagainya di awal pengambilan supplemen ni..
tapi no harm untuk mencuba kan.. lagipun ia adalah makanan tambahan..
boleh baca review/manfaat tentang product shaklee  ini di dalam link yang saya beri di atas..

berminat dengan produk ni.. boleh juga dapatkan daripada saya.. just email me @ ladysuerauf@gmail.com or sms 014.888.4894 comment je di bawah post ni.. 

sharing is CARING... ('',)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...