follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

lazat berkrim di sukai ramai...

salam pembaca almari vitamin semua..

hari ni saya nak share tentang kebaikan vitamin daripada SHAKLEE..
sebagai seorang ibu lebih-lebih lagi ibu bekerjaya, saya sentiasa memikirkan pilihan terbaik untuk princess saya Marissa.. lebih-lebih lagi dengan zaman sekarang ini cabaran penyakit lebih tinggi jika dibandingkan dengan zaman mak-mak kita dahulu..
memandangkan saya juga memilih untuk menyusukan princess saya sepenuhnya.. saya mahu apa yang marissa dapat adalah yang terbaik..
bukanlah saya menganggap diri saya sebagai seorang yang berpengalaman tetapi saya yakin setiap orang mempunyai pengalaman untuk dikongsikan bersama..
ya .. orang tua kita lebih dulu makan garam daripada kita tetapi dengan adanya ledakan saluran komunikasi sekarang seperti blog, fb, twitter dsbgnya kita juga berpeluang berkongsi dengan orang lain pengalaman yang kita ada.
sebelum ini saya diperkenalkan kepada produk Shaklee oleh sahabat saya.. setelah beberapa minggu mencubanya saya nampak hasil yang ketara kepada produksi susu saya.. hasilnya nampak lebih pekat berbanding sebelum ini.. dan apa yang saya makan juga terkandung di dalam susu ini..

creamy taste... yummy


tentu anda tertanya-tanya apakah rahsianya..
rahsianya adalah set penyusuan daripada SHAKLEE..
setelah mencuba vitamin ini, saya terus jatuh cinta..
di dalamnya terkandung vitamin C, vitamin B-Complex, vitalea (multivitamin), & alfafa sebagai milkbooster..
suplemen ini bukan semata-mata untuk penyusuan sahaja tetapi untuk kesihatan ibu-ibu kerana vitamin B, vitamin C & vitalea mengandungi pelbagai khasiat. (khasiatnya saya akan kupas nanti)
ibu-ibu yang tidak menyusu anak pun blh mengambil vitamin2 ini.
apa yang penting susu yang dihasilkan lebih berkualiti.. boleh rujuk entry daripada yoursupermom.com berkenaan susu berkualiti.

untuk dapatkan tawaran menarik SET BREASTFEEDING ini sila rujuk katalog.
pembelian daripada ALMARI VITAMIN akan mendapat hadiah istimewa daripada ALMARI MERAH JAMBU..

dapatkan set anda hari ini... boleh email saya di ladysuerauf@gmail.com atau sms di 014.888.4894

credit to yoursupermom.com

ikhlas,
ladysuerauf

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...