follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Pengalaman peribadi - alergi & ekzema bertambah baik

Ini pengalaman peribadi saya..

Sebelum ni saya mengalami masalah sinus iaitu bersin di awal-awal pagi dan mudah dijangkiti selsema. Selain itu saya juga selalu tersumbat hidung (blocked nose), almost everyday lebih-lebih lagi apabila duduk di dalam ofis yang berpenghawa dingin. Setelah saya mencuba SET B - breastfeeding set yang terkandung vitamin c, vitamin b complex, vitalea & alfafa.


the main reason saya mencuba set b kerana saya breastfeed baby saya dan alhamdulillah saya tak sangka dengan mengambil vitamin tersebut sinus saya sembuh.. mula-mula saya tak perasan yang saya dah tak bersin-bersin awal pagi.. bila mommy lyna tanya saya feedback selepas mengambil set b, baru saya perasan yang saya dah tak selsema kat ofis.. kalau tak.. dulu saya mesti asyik tarik hingus jer..
dan yang penting jugak... ekzema marissa semakin pulih..

boleh baca post saya yang terdahulu berkenaan ekzema -- > ekzema & bayi
sekarang marissa dah tak bergantung sangat kepada krim2 yang doktor bagi.. kulit pipi marissa pun dah macam biasa.. doktor ada  cakap, ekzema tiada ubatnya kerana kita hanya boleh mengawal ekzema bukan mengubatinya.. dan ekzema akan pulih apabila baby meningkat dewasa kerana imun sistem baby sudah meningkat.. jadi untuk meningkatkan lagi imun sistem baby, saya pun kena ambil inisiatif untuk memberikan yang terbaik kepada baby saya...

bagi yang ada masalah resdung, alergi, asma atau ekzema, saya sarankan kawan-kawan semua boleh mencuba Set G (Resdung/Asma/Allergy)
30 tabs B-Complex, 60 tabs Vitamin C & 120 tabs Alfalfa
MYR80.00 SAHAJA


kepada sesiapa yang berminat boleh hubungi saya di ladysuerauf@gmail.com @ sms - 014.888.4894

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...