follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Ini cerita tentang Mealshake

Sekarang ni sangat seronok dengan selera makan Marissa my 1 year old daughter.. selepas demam tepat-tepat pada umur dia 1 tahun hari tu, selera makan dia merosot sikit. tak macam sebelum dia berumur 1 tahun, senang sangat nak suapkan dia makanan. Sekarang ni alhamdulillah selera makan dia dah bertambah baik, siap boleh tunjuk lagi nak makan ikan, nak makan ayam, nak makan nasi. Pengasuh di nurseri pun cakap Marissa suka pergi dapur mintak makanan, bunyi macam lucu kan tapi syukurlah dia dah boleh mintak makanan. Alhamdulillah nampaknya usaha saya berhasil. Sekarang ni saya amalkan mealshake untuk Marissa. 1 sudu teh sehari sudah memadai untuk kanak-kanak 1 tahun.

my daughter Marissa

Apa itu mealshake?

Mealshake adalah multivitamin yang berperisa vanila, dan sangat sesuai untuk seisi keluarga. Bukan sahaja anak-anak kita boleh makan mealshake ni tapi mak ayah adik abang pun boleh makan sekali.

Mealshake boleh dijadikan sebagai sarapan segera atau juga boleh dijadikan snek pada bila-bila masa.
Bagi yang selalu ada masalah tak sempat sarapan, ha.. ini dia.. penyelesai masalah anda.. mealshake. Disamping anda dapat menikmati mealshake sebagai sarapan yang menyelerakan, anda juga mendapat manfaat 19 vitamin dan mineral vitamin D, E, B, Folate, Zinc, Magnesium, Selenium dan sebagainya.
Mealshake juga kaya dengan kalsium dan protein. Protein yang terkandung di dalam mealshake adalah seimbang dengan 9 asid amino yang penting  yang mana tidak boleh dihasilkan oleh badan kita sendiri. Malah sebenarnya, Mealshake mengandungi kesemua 28 asid amino, essential & non-essential.

Bagi yang mengalami masalah untuk menelan tablet, ini adalah solusi terbaik untuk anda kerana mengandungi vitamin & mineral penting untuk badan.



Cubalah mealshake hari ini, mesti anda sukakannya.. lagipun menjimatkan, beli satu canister 1 family boleh makan.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...