follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Hadiah untuk ibu tersayang, Selamat Hari Ibu 2012

Hari ibu disambut setiap hari Ahad ke 2 pada bulan Mei, jadi pada tahun ini hari ibu disambut pada 13 Mei 2012.

Masih lagi mencari-cari hadiah yang sesuai untuk ibu atau isteri kesayangan anda? Apa kata hadiahkan ibu atau isteri anda vitamin yang boleh meningkatkan tahap kesihatan mereka.

Sempena bulan Mei, bulan hari ibu Almari Vitamin menawarkan pakej kesihatan wanita. Apa yang terkandung di dalamnya adalah Omegaguard, Ostematrix dan GLA Complex.


Apakah kebaikan yang diperolehi daripada 3 vitamin ini?
Omegaguard - minyak Omega 3 yang terkandung di dalamnya membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, mengurangkan kolestrol, membantu membuang lemak jahat dan secara tidak langsung membantu fungsi otak.
Ostematrix - kalsium yang dilengkapi dengan vitamin D, magnesium menggalakkan tulang yang kuat, melegakan sakit-sakit sendi.
GLA Complex - membantu melegakan simptom senggugut dan menopos serta menggalakkan kulit yang cantik.

Jom apa lagi... hadiahkan untuk wanita kesayangan anda..
Para wanita.. boleh hadiahkan kepada diri sendiri sebagai tanda penghargaan kepada diri kita..

Berminat? boleh hubungi saya di ladysuerauf@gmail.com atau sms | whatsapp | call : 014-888-4894.

Anda boleh juga like fan page kami di Facebook/almarivitamin. like sekarang dan boleh menangi hadiah misteri daripada kami.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...