follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

Set Confinement, berpantang dengan yakin bersama Shaklee


Mommy-mommy yang tengah hamil sekarang ni mesti sibuk mencari set yang bersalin yang sesuai kan? Lebih-lebih lagi yang dah tanam azam nak pasang badan lepas bersalin nanti.. mesti nak kekal sihat, bertenaga, malah kekal langsing & anggun selepas bersalin kan. Lebih-lebih lagi dengan penambahan ahli baru di dalam keluarga, mesti nak makin fit & cergas kan..
Sekarang, pelbagai set bersalin yang terdapat di pasaran, dan antara kriteria yang menjadi pilihan mommy-mommy semua pastilah jenama yang dipercayai, berasaskan ramuan tradisional seperti jamu & herba, dan tidak kurang juga yang memilih bentuk tablet yang senang untuk dimakan.
Yang pastinya apa jua pilihan mommy semua, pastinya ia adalah yang mampu dimiliki, tidak menyusahkan, senang untuk dikendalikan dan yang penting tidak memudaratkan si ibu dan juga tidak memberi kesan kepada bayi yang disusukan.
Selalunya banyak komen yang kita dengar daripada ibu-ibu yang mengamalkan set bersalin adalah kesan yang panas selepas pengambilannya, mendatangkan kesan ruam kepada bayi, sembelit dan sebagainya.

Tapi kini ada pilihan yang lebih mudah untuk anda terutama untuk mommy-mommy yang amat mementingkan kesihatan luar & dalaman, dah tanam azam untuk menyusukan anak dan amat sesuai untuk ibu yang berpantang sendiri.

Set Confinement atau dikenali sebagai SET C, sesuai utk mommy yang bersalin secara normal ataupun secara pembedahan. Malah Set C ini juga sesuai untuk diamalkan oleh sesiapa sahaja yang sedang berpantang selepas pembedahan (apa jenis pembedahan).

Set ini terdiri 4 jenis vitamin & mineral iaitu :
  • VITA-LEA atau Multivitamin lengkap dengan zat besi ( sangat sesuai utk ibu yang kurang darah)
  • B COMPLEX
  • VITAMIN C
  • ZINC COMPLEX


Yang bestnya tentang vitamin ni, bukan sahaja membantu mommy semua untuk mengembalikan tenaga selepas bersalin, tetapi ianya bertindak lembut dengan badan mommy tu sendiri.. tiada unsur panas dan tidak memudaratkan bayi.
Mungkin mommy semua tertanya-tanyakan set ini tak macam set bersalin pun, mana rempah ratusnya, mana jamunya..Inilah bestnya tentang vitamin ni.. tak menyusahkan malah mommy-mommy yang sebelum ini tegar mengamalkan jamu bersalin akhirnya bertukar kepada set confinement shaklee ini kerana ia membekalkan vitamin & keperluan asas yang hilang selepas mommy bersalin. Set Confinment Shaklee ini juga mempercepatkan penyembuhan luka, mengatasi masalah keguguran rambut, membantu ibu lebih relaks dan memulihkan tenaga dengan lebih cepat dan sudah pastinya tidak memudaratkan bayi yang disusukan.

Mommy juga boleh add on suplemen di bawah sebagai tambahan kepada set confinement yang sedia ada.
  • LECITHIN
  • ALFALFA
  • ENERGIZING SOY PROTEIN
  • OMEGA GUARD
  • OSTEMATRIX
ada lagi satu yang best tentang Set Confinment Shaklee ni.. set ini boleh diamalkan bila-bila bermula daripada selepas bersalin sehinggalah habis pantang, sepanjang tempoh penyusuan anak malah masa-masa yang selepasnya..

Saya pun tak sabar nak berpantang dengan Set Confinment Shaklee ni..  Dapatkan hari ni, untuk bekalan bulan berpantang anda.. pastinya ia akan menjadi teman baik anda :)

Untuk Si Suami, dapatkan set bersalin yang terbaik & semulajadi untuk isteri anda yang tercinta..

Dengan Set Confinment Shaklee ini pasti si isteri gembira.. bayi ceria.. suami bahagia..

Apa lagi, dapatkan daripada saya hari ini, Lady Sue 0148884894. ladysuerauf@gmail.com
jangan lupa join fan page kami di Facebook/almarivitamin.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...