follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

oohh Vitamin E, you make my cheek pink pink blush blush..

 ha...ini dia.. tajuk tak tahankan.. mesti tertanya-tanya kan :)))))
untuk yang nak jelita-jelita, gorgeous gorgeous.. jom baca cerita ni sampai habis.. 
well, ini saya nak share tentang pengalaman kawan saya, sebab dah ramai yang tanya saya seriusly betul ke kan..

ini berdasarkan testimonial kawan saya selepas mengambil secara konsisten selama 2 minggu set D iaitu VITAMIN B, VITAMIN C & VITAMIN E.


daripada testimonial kawan saya ni, pipi dia seolah-olah macam pakai blusher.. natural blusher.. pink-pink gitu.. dan dia sangat suka akan perubahan tersebut. malah orang sekeliling pun perasan akan perubahan pada wajah beliau. selain itu perubahan yang lain, wajah dia bertambah cerah berbanding dahulu. jadi kawan saya ni double happy dengan perubahan kulit wajah dia..apatah lagi suami sendiri tegur.. glowing pink + cerah.. siap order 2 botol lagi vitamin E utk buat stok dan dia pun dah ketagih cermin sebab asyik nak tengok muka sendiri.. i like 100000000000 kali
terima kasih saya ucapkan kepada kawan saya ni kerana berkongsi pengalaman beliau mengambil vitamin shaklee ini.. saya sangat gembira untuk beliau. apa yang penting kita kena yakin dan konsisten. InsyaAllah kita akan nampak kesan yang best dan positif.

nak tahu apa yang kawan saya ambil tu ..

inilah dia.. set kecantikan vitamin b, vitamin c, vitamin e

anda boleh pilih sama ada nak add on GLA COMPLEX atau ESP (Energising Soy Protein).

berminat dengan set ini, jangan lupa roger-roger saya LaDY sue.. sms | call : 014.888.4894
nak email pun boleh : ladysuerauf@gmail.com atau add sahaja saya di facebook : Lady Sue Rauf
& like page kami di facebook : facebook.com/almarivitamin

jomla kita gorgeous-gorgeous di hari lebaran.. :) :)
rebut peluang untuk  dapatkan VITAMIN E pada harga promosi. hanya beberapa hari sahaja lagi.. promosi berakhir sehingga 30 Jun.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...