follow di INSTAGRAM @almarivitamin

follow di INSTAGRAM @almarivitamin
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Search This Blog

GLA Complex - kegilaan ramai wanita. Saya suka, anda mesti suka

Kepada lama yang dah kenal Shaklee, GLA Complex adalah antara suplemen yang menjadi kegilaan wanita.. Nak tahu kenapa??
Ha.. meh sini nak cerita.. kenapala ramai wanita suka sangat dengan GLA Complex ni..



GLA Complex Shaklee ini terhasil daripada :
  • GLA atau nama panjangnya - gamma linolenic acid membantu badan kita untuk membina prostaglandins -sejenis hormon yang membantu untuk menstabilkan proses badan seperti peredaran yang sihat & perlindungan dinding arteri.
  • Minyak Borage, - mengandungi 2 kali ganda GLA berbanding Evening Primrose Oil dan mudah diserap boleh badan
  • Minyak Biji Matahari - salah satu sumber asid lemak Omega-6
  • Vitamin E semulajadi - yang membantu untuk melindung dinding arteri dan menyokong sistem imunisasi denga cara menyeimbangkan integriti sel.

Diantara komen dan feedback positif yang saya dapat daripada customer selepas mengamalkan GLA Complex ini adalah period kembali normal dan masalah seperti menstrual pain berkurangan.
Selain itu respon yang saya dapat, jerawat mulai kurang dan mudah kecut. Dan respon positif paling best saya dapat ialah ada customer berjaya hamil setelah mengamalkan GLA Complex ini ( ada cara pemakanannya). Menarik bukan..

GLA Complex ini sangat membantu untuk mengawal & mengatur kitaran haid disamping melegakan sindrom pra haid atau masalah senggugut. Ia juga dapat menguatkan kuku & rambut, dan menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri. Kalau anda tak percaya, try la amalkan GLA Complex, mesti jadi best friend punya lepas ni.

shhhh nak tahu satu rahsia lagi, GLA Complex ini juga boleh meningkatkan kesuburan. dan kepada yang berusaha untuk hamil, boleh amalkan GLA Complex ini dalam diet harian mereka (ada tips dan cara pemakanannya untuk hamil**)

ha.. lagi satu, kepada yang meniti hari bahagia, apa kata amalkan GLA Complex sebelum hari persandingan anda, insyaAllah wajah akan lebih berseri-seri di tambah lagi dengan seri pengantin.. bukan sahaja wajah berseri malah dalaman juga 'berseri-seri'.


Sekiranya anda pengamal suplemen EPO, anda bolehlah bertukar kepada GLA Complex Shakleee hari ini kerana ianya jauh lebih baik dan yang penting ia adalah semulajadi.

Berminat? Nak dapatkan GLA Complex Shaklee ini dengan harga istimewa, boleh hubungi saya di 014 888 4894 atau email ladysuerauf@gmail.com

Boleh like Fan Page kami di facebook/almarivitamin dan ada offer istimewa GLA Complex sempena HARI IBU di bulan Mei ni.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

3 comments:

Terima kasih untuk komen anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...